fredag, februari 06, 2009

SEX...

Är väl egentligen något som jag borde skriva mer om än vad jag gör i vanliga fall. Visst jag skriver om snusk och porr men det är ju inte samma sak, eller ja det kan ju vara det men om vi bortser från just det så funkar ju det här inlägget mycket bättre. Fast grejen med att skriva om sex är ju att man gör det för att alla andra gör det. För min del så är det för att jag är lite avundsjuk på hur vissa sökfunktioner hittar bloggar, det verkar som om man måste skriva om sex eller åtminstone få det att låta som om man gör det...

Annars så kan jag ju alltid ha ett inlägg i veckan som är sextemat. Jag kan ju ha en sexfrågespalt där jag svarar på läsarnas frågor, veckans ställning, hur man använder en måttstock eller varför inte diskutera utomhussexets för och nackdelar...

Inga kommentarer: