söndag, februari 22, 2009

"One of these days, I'm gonna climb that mountain..."

Walter Brennan är en gammal amerikansk skådis som jag väl egentligen bara sett i filmer med John Wayne. Han brukade spela orginal, ni vet såna där tjuriga, vresiga gubbar med en sentimental sida. Han hade även en helt underbar röst och jag hittade den här grejen och kände att jag borde dela den med er...

Iaf så fick den mig att fundera lite på vad man vill uppnå här i livet. Vilka kullar borde man bestiga? Vilka soluppgångar ska man sitta och njuta av? Jag vet inte om jag kan svara på frågor om livet, jag vet iaf hur jag tänker och det är att man inte ska ta alltför allvarligt på livet, det hinner liksom ifatt en ändå. Så svaret till dom tidigare frågorna borde vara alla eller åtminstone dom man känner för... :)

Inga kommentarer: