torsdag, februari 05, 2009

Nakna kvinnor och glutenfri cheesecake

Idag så var det fotografering av kostymer, med oss i dom. Tyvärr så hade jag inte hela min utstyrsel men det mesta av den fanns iaf med (byxorna) så jag fick ju vara med på bilderna, inte bara de officiella, jag märkte allt hur Madde smög runt och fotade mig i bara kalsongerna. Om jag känner henne rätt så hamnar nog dom bilderna på hennes blogg sen, i vilket fall så såg vi allt riktigt bra ut, allt ifrån Karins bröst till Simons rumpa... :p

Nu så är det bak här hemma, en glutenfri cheesecake blir det och det är intressant eftersom vi aldrig bakat något sådant tidigare men vi har ett recept iaf, iofs så har vi inte följt det till punkt och pricka så vi vet ju inte riktigt vad det blir men skam den som ger sig... :)

Inga kommentarer: