måndag, februari 09, 2009

Nu jäklar händer det grejer...

Jag fick berättat för mig idag av den gamle mannen själv att det minsann fanns en erotisk butik i Ullared, en erotikbutik helt enkelt, dit människor kan gå och vara snuskiga hipp som happ. Jag förstår att ni alla frågar er vad Markus gjorde i Ullared men det är inte det det här blogginlägget handlar om. Näe detta inlägg handlar om erotikbutiken med det häftiga namnet "Martins Outlet"och enligt Markus så har dom allt man någonsin kan ha begär för (enligt egen utsago gick han dock inte in i denna butik men han känner en kille....). Jag funderar dock på två saker, dels varför inte jag kom på denna idé själv (att öppna en erotikbutik med det namnet alltså) och dels att det är väldigt passande att det ändå finns en sådan butik i perversionernas stad Ullared eller Ulla red (någon som förstod den dåliga snuskhumorn?) som det nu kan kallas i folkmun. Eller som flickan sa, här behövs det ingen sadel så länge jag har nåt att hålla mig i...



Jag har just nu en inre bild av Markus smygandes på Ullareds gator endast iförd en beige trenchcoat, jag hoppas att den försvinner snart och då menar jag den inre bilden och inte trenchcoaten...

2 kommentarer:

Evil Runar sa...

Fy dig...

Du skulle bara veta vad jag gör i Ullared, men jag tänkte vara tråkig och förtydliga. Martins shop hette stället.

Martin sa...

Det var ju inte ett lika imponerande namn iofs. Fast det innebär ju åandra sidan att jag kan öppna en erotikbutik med det namnet Martins Outlet...