torsdag, augusti 07, 2008

Varmt...

Det är fruktansvärt varmt här, så varmt faktiskt att jag funderar på om det kommer att bli åska. Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar åska, dock inte om jag står ute på ett fält och åskovädret är precis ovanför mig. Jag gillar däremot att sitta på min balkong och titta på ovädret. Vissa kanske skulle kalla det en fascination och dom kanske skulle ha rätt, kanske är det samma sorts fascination som gör att jag gillar hajar och tigrar. En sorts otämjdhet som lockar med en bestialisk sida som när som helst kan slita en i stycken... (fan vad djupt, jag borde kanske skriva en bok :p (jag kan kalla den "så får du ett lyckligt förhållande med en mördarmaskin" :p)).

Jag måste säga att jag ibland får helt fantastiska idéer. Jag kan bli sveriges svar på doktor Phil och så slänger vi in en liten bit av Jerry Springer. Jag kommer kalla mig "The Love Doctor" (sägs med Barry White röst) och skriva diffusa relationsböcker med fruktansvärda liknelser mellan djur och människor...

Inga kommentarer: