söndag, augusti 10, 2008

OS, OStbågar och OSunt leverne...

Allt som rör sig i mitt huvud just nu är ju det där med OS. Mitt problem just nu är att jag försökt introducera min älskarinna för min flickvän men eftersom hon är helt ointresserad av sport så är en trekant helt utesluten, till mitt stora förtret...

Annars så har dagen fördrivits i lugnt tempo med lite OS, lite film och lite ostbågar. Jag vet att det inte är direkt sunt att äta ostbågar tidigt på dagen men vi är ju vuxna och lite kul ska man ju få ha, annars så är det ju liksom ingen mening med livet.

2 kommentarer:

Sarha sa...

Din flickvän måste vara galen! Eller jag vet exakt hur det är, ingen av mina ex har varit intresserade av sport..och dom är ju mina ex också... iofs, men jag är säkert på att ni kommer att klara er igenom OS..och sen är det ju två år till vinter OS och bara lite skit turneringar däremellan, det klarar sig nog! :)

Lena sa...

Vinter Os e jhu inte lika kul dock.. E så inte så jätte många bra svenskar med, bara massa ryssar o finnar.. Men ryssarna är ju bra i allt, så det kanske inte spelar någon roll??