onsdag, augusti 06, 2008

Jag har skaffat mig en älskarinna....

Ja det vill sig inte bättre. Hennes namn är OS och även om jag tror att vårt vackra förhållande bara kommer hålla i två veckor så räknar jag med att det blir minnesvärda veckor. Visserligen så har hon inte öppnat sig ännu! Hon har bara lockat mig med förföriska toner i form av grönt gräs och fotboll, men på fredag, då kommer hon att slå ut i all sin prakt och jag får äntligen njuta av hela henne och ni kan tro att jag kommer njuta av henne...

Jag kommer att titta på hennes häckar, jag kommer stöta kula med henne, både långt och djupt, hon kommer smeka min stav och sedan glida över min ribba, vi kommer att rulla runt i sanden och leka med bollarna, jag kommer att njuta av henne på bommen. Hon kommer locka med ett maraton av pumpande och utpumpande. Vem vet? Jag kanske blir helt utsliten av all denna åtrå och myckna romantik men jag tror ändå att jag kommer bli tillfredställd...

Kort sagt go vänner, nu det är dags för OS

Inga kommentarer: