torsdag, augusti 21, 2008

Alltid lär man sig nåt....

Jag satt och läste om detta och det känns ändå som om världen inte är så elitistisk som den kan verka ibland. När en stjärnkock kan få för sig att öppna en snabbmatsrestaurang så får man sig en funderare, för visst är det så att snabbmat rynkas med näsan åt. Iofs så är det ju inte klassisk snabbmat men det kommer säkert. Nu ska bara Gordon Ramsey öppna ett par riktiga snabbisställen där han kan ta av sig skjortan och svära och gorma lite.

Jag har även läst detta och en gång i tiden så skulle jag inte förstå problemet, detta var dock på den tiden då min största hjälte hette John Wayne och min största dröm var att bli cowboy. Åtminstone så länge som jag fick ha en revolver för det hade alla cowboys på teve och man visste ju aldrig när en mordisk indian ville ta ens skalp. Sedan dess så har min moraliska kompass ändrats från mordisk sexåring till stillsam, förstående man i sina bästa år, dock ska sägas att jag har en väldig misstro mot religiösa sekter av alla de slag...

Inga kommentarer: