tisdag, augusti 05, 2008

Nostalgi...

Eftersom jag idag fått höra att jag är gammal så hade jag tänk att jag skulle försöka vara lite nostalgisk. Hur gör man då det på bästa sätt? Jo man rotar runt på youtube och hittar en massa konstiga saker från när man var barn. Som tex den här som dök upp i folkhemmet när jag gick på mellanstadiet, jag kan bara säga det att den var väldigt populär under ett par år.

En annan sak som jag tittade på på den tiden det låg en videouthyrningsbutik bredvid min pappas fotoaffär var den här, det var iofs först långt senare som jag förstod att serien var baserad på Wus Resan mot väster. Om man nu inte gillar den sortens serier så fanns alltid den här och den satt man alltid klistrad framför. Iofs var detta mer eller mindre på den tiden då vi bara hade två tevekanaler så det var ju som det var.

Inga kommentarer: