måndag, augusti 11, 2008

Idag fick min älskarinna på käften...

Idag så har det inte blivit så mycket OS, det blev bara lite handboll, lite tyngdlyftning, lite segling, lite rodd och lite simning. Vad har jag gjort då frågar ni er, jo det ska jag berätta. Jag har varit och shoppat med min flickvän vilket iofs borde kunna klassas som en OS gren. Jag är måste sägas ingen shoppare, jag blir lätt uttråkad och det finns egentligen inget som hjälper mot just detta, eller jo det finns en grej men det ska jag inte gå in på här (undrar ni så får ni fråga :p)

Ikväll blir det iaf bio men innan det så ska vi till rådhuset och fika lite, i stort kan man väl säga att det är en rätt okej dag idag trots att det inte blev så mycket OS...

8 kommentarer:

Lena sa...

Har hon fått plocka dina ögonbryn nu då? Eller lydde hon inte mitt råd?? BIO? Har du verkligen råd med det martin?? Hmm.. *Ser arg ut!!!* Vad blir de för film då??

Sarha sa...

Klart han har råd, han jobbar ju på en snabbmatsresturang, har ju en fin minimilön att slösa bort!

Lena sa...

Ja absolut.. Men tror du han delar med sig till oss när han om sisodär 10 år när han får en lön som kan räknas till kanske högre minimum lön?

Sarha sa...

klart han inte gör, han är ju man, det är bara vi kvinnor som får leva på minimum löner livet ut, utan att männen delar med sig.

Martin sa...

vänta lite nu...

Lena sa...

håller med.. Vi kvinnor får slava medans männen lever lyxliv.. Vi får trycka ut deras barn och allt.. Martin.. Vissa din kvinliga sida och förstå..!! Vi kvinnor kräver att du ger oss pengar!

Sarha sa...

Min PMS kräver löneförhöjning...

Martin sa...

Jag behöver inte min kvinnliga sida för att förstå att jag kommer att bli utblottad....

Så din PMS vill ha löneförhöjning? borde du inte tänka mer på dig själv?