måndag, augusti 25, 2008

Trött...

Idag har jag varit trött som as, tror iofs på att det beror på att jag inte sovit ordentligt inatt och att jag var tvungen att gå upp tidigt eftersom det var intro på högskolan idag. Jag har bara varit på ett intro tidigare och det räckte kan man säga. Tyvärr så består ju såna här saker av en fruktansvärt massa tal av människor som man aldrig ser igen. Sen efter att jag sett Simon och Madde strutta runt på catwalken så var det dags att sitta i tältet. Det gick väl helt okej, det fanns åtminstone folk som var intresserade av att gå med eller åtminstone kolla vilka vi är och vad vi gör...

Senare på kvällen så blev det rep men jag måste erkänna att jag tog en tupplur innan repet och lyckade iaf vara lite pigg under detta. Själva repet gick väl sådär, känns som om jag glömt bort alltihop sen sist vi spelade upp denna pjäs, särskilt latinet som är framtaget bara för att jävlas med mig...

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Jag tar med mig ägg imorgon... latin, latin, latin!

Sarha sa...

jag har sagt det förr och jag säger det igen, GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD, vad skönt att slippa insparken!!!!!!!!!!!!!!!