lördag, augusti 16, 2008

Telefoner, bio och massor av getingar....

Ja igår så nämde ju jag att jag skulle skriva om nya mobiltelefoner, igår så ringde nämligen mitt teleabonnemangsföretag telenor till mig och erbjöd mig en helt ny och gratis telefon och eftersom jag börjat bli lite trött på min gamla så tänkte jag, varför inte. Det är tydligen en Ericson av något slag men jag kunde få den i furu.... vad detta innebär vet jag inte än men det blir säkert jättebra.... Nu ska jag bara komma över den 24 månader långa bindnigstiden också...

Jag var som sagt på bio igår och såg Batman "the dark knight", den var om man ska vara ärlig sådär, den var dock inte riktigt så usel som vissa vill göra gällande, den kunde dock varit bättre. Den enda ljusglimten var faktiskt Heath Ledger som Jokern, han spelade den mest psykotiske Jokern som jag någonsin sett, vilket inte vill säga lite. Resten av rollbesättningen är väl så där även om Gary Oldman alltid är bra. Nu är väl den stora frågan när nästa film i serien kommer och vilka bovar som får vara med då....

Vad ska man säga om getingar, förutom att dom har invaderat mitt jobb. Jag brukar iofs bara ignorera dom men många har lite svårt för just getingar. Vilket jag kan förstå iofs då det kan vara jobbigt att äta hamburgare med getingar i dressingen.... :p

Inga kommentarer: