måndag, augusti 04, 2008

Sexdrömmar...

Inatt så måste det gått het till i mina drömmar för jag drömde nämligen två stycken sexdrömmar under natten, den första drömmen är lite svår att minnas. Jag har dock en vag idé om vem det var som jag drömde om. Den andra däremot minns jag bättre, kvinnan jag mötte på sandtorget var ingen mindre än Melanie Griffith. Varför jag drömmer om henne har jag ingen aning om men vi hamnade iaf på ett mejeri för getost (vad det är för sorts sjuk böjelse som kom fram där vet jag inte), konstigt nog så var det då jag vaknade....

Senare på dagen så tog jag mig en lur och kan ni tänka er vad som hände då? Jo jag hade ytterligare en sexdröm, denna gång med en kvinna som jag mindes från när jag var i dom unga tonåren, hade iofs inget minne av att hon var så het som hon var i drömmen men jag klagade inte...

Nu undrar jag bara varför jag får tre sexdrömmar på samma "natt". Det skulle ju kunna vara så att jag är kåt, för på sätt och vis så är ju sexdrömmar kroppens sätt att säga till att den inte fått nåt på länge. Jag menar jag har ju flickvän och då har man ju inte iofs tid med sånt men man är ju ingen munk heller. Sen måste man ju fråga sig om drömmarna kommer att bli värre/grövre eftersom att hon nu ska vara borta på annan ort i tio dagar. Om dom redan är sådana som dom är menar jag...

5 kommentarer:

riksomengris sa...

Helt klart ett fall av för lite manligt gymande.

Unknown sa...

Nä, fy faan! Vad är det du håller på med när man är borta?? Att du inte kan hålla dig i styr! Nä, du får helt enkelt ta hjälp av andurs terapi: Gymma! :P

riksomengris sa...

Där! Lagen har talat. Då ringer du till Nautilus och får en gratis testgång med instruktör och skaffar sen ett abbonemang. Och sen är det Szchwarzeneggeneggenegger som väntar Karin när hon kommer hem.

Unknown sa...

OBS! Jag är inloggad som karin för på mitt "kontomail" är jag ju det. med det är fortfarande Karro!

riksomengris sa...

Karro it is!