söndag, augusti 24, 2008

Den grå vardagen sveper in livet i ett töcken...

Verkligheten har sakta krupit sig på mig, världen är inte längre så där färgsprakande vacker som den kan vara. Döden har kommit in i finrummet och vägrar att gå därifrån. Vi kan sitta och fråga oss hur han kunde smita förbi oss men till slut så får vi alla bära skulden. Vi blev helt enkelt hypnotiserade och såg inte varningssignalerna och nu är det bara tomt där glädjen en gång fanns i en mångfald som var sprudlande...

Det är helt enkelt slut! Det var fint så länge det varade men till slut så gled vi från varandra och inget vi gjorde kunde få oss att bli sams, hon utnyttjade mig för sina diaboliska syften, hon tog min kärlek och förvandlade den till något perverst, jag blev en ha galen man som inte kunde stilla mitt begär men nu är det som sagt slut, men jag vet att jag kommer att älska henne igen...

Vad jag pratar om?

OS naturligtvis...

Vad trodde ni? :p

Inga kommentarer: