fredag, augusti 22, 2008

Snuskdrömmar och världsrekord....

Inatt så hade jag ett par snuskdrömmar, jag skulle egentligen vilja kalla dom sexdrömmar men man måste tydligen ha sex i drömmen för att få kalla den det. Nu tycker jag iofs att om det dyker upp nakna kvinnor med nakna bröst i mina drömmar så borde jag få kalla dom sexdrömmar. Fast jag måste säga att det verkade iaf som att det var mycket intriger i mina drömmar, inte i den första, där var det bara en kvinna med nakna bröst, det var t.o.m en kvinna som jag visste vem det var. Det var i min andra dröm som intrigerna tog fart, jag hamnade i säng med en medvetslös kvinna och en fartygskapten (kvinnlig sådan), hur kvinnan som var medvetslös hade hamnat i det tillståndet vet jag inte men när hon vaknade så hade hon iaf inga men. Nu är bara den stora frågan hur jag hamnade på båten från första början....

I den verkliga världen och med det så menar jag OS så vann Jamaica herrarnas 4x100 meter på världsrekordtid. Det enda som är synd är att amerikanerna växlade bort sig redan i semin och på så sätt kunde dom inte utmana jamaicanerna. Nu blev det en utklassningsseger och ingen riktig nerv i loppet....

Inga kommentarer: