måndag, februari 22, 2010

Sukta ni kvinnor!

Expressen är förvisso en tidning vars artiklar man ska ta med en nypa salt men nu har dom iaf publicerat en undersökning om vad kvinnor tänder på i hemlighet. Nu efter att ha läst denna artikel undrar jag en sak, var är dom? Dessa kvinnor som tänder på detta i hemlighet, för om detta var sant så borde ju jag som bara har en miss på listan ha hela drösar av kvinnor draperade över mig. Konstigt nog så har jag det inte så fast det är kanske så att kvinnor kommer våga erkänna dessa amorösa känslor först när de läst nämnda artikel. Så i detta forum ger jag er nu möjligheten att göra detta, säg bara att ni läst artikeln så vet jag att ni vill ha mig... :p

2 kommentarer:

Unknown sa...

Karro: Ja, fy fan va het du måste vara...! :P

Martin sa...

Tja det funkar ju uppenbarligen... :p