söndag, februari 21, 2010

Det börjar ordna sig...

Det nya möblemanget börjar bli färdig hopsatt så nu kan man nästan bo här igen. Vilket jag iofs gjort ändå. Nu saknas bara en bokhylla till så att det verkligen blir klart men men det löser sig nog. Byrån blev iaf klar idag den är lite större än väntat och jag verkar inte riktigt kunna lista ut vad jag ska ha i den men det löser sig säkert det med, om inte får jag väl helt enkelt skaffa mer grejer... :p

Det enda som är riktigt jobbigt såhär i OS tider är att min soffa står på högkant och är helt omöjlig att sitta i, detta innebär ju att jag måste sitta på golvet när jag tittar på OS och om jag ska vara ärlig så tär det på krafterna. Nu är den stora frågan om jag kommer få i ordning soffan innan OS är slut eller tvärtom...

Inga kommentarer: