måndag, februari 08, 2010

Hjälp!!!

Jag har ett problem som jag hoppas att ni mina trogna läsare kan hjälpa mig med. Det är ett ganska stort problem och antagligen så har mitt välbefinnande med era svar att göra! Det är nämligen så att min flickvän fyller 25 år nu på torsdag och som den enastående pojkvän jag är så vill jag ju ge henne en riktig superpresent. Nu är det tyvärr så att jag som i vanliga fall är riktigt bra på att komma på fantasirika presenter den här gången måste medge att det står helt still. Därför tänkte jag be om er hjälp med förslag till present... :)

Idag så skulle jag förresten till Borås, hade ett kort pass mellan 10 och 12, min tanke var att jag skulle ta 8.32 tåget men kan ni tänka er? Det var försenat! Det skulle inte komma till och avgå från Skövde förräns 10.10 och eftersom jag inte hade varit i Borås förrän klockan 12 om jag tagit det tåget så gick jag hem istället...

Jag måste erkänna att jag misströstar lite när det gäller det där med resorna till Borås. Alltså pendlandet i sig är ingen fara, det är nästan behagligt men när man inte alls kommer härifrån (SKövde) så känns det som om det inte är någon idé. Kanske är det bara vintern som sätter sina spår, fast å andra sidan känner jag ingen ångest eller liknande. Det är nog tur att jag tar dagen som den kommer för det som skulle kunna påverka mig negativt blir istället sånt som jag inte stressar upp mig för...

8 kommentarer:

Evil Runar sa...

Folk brukar ju säga nåt personligt, jag vet inte riktigt vad ni är nere med. Kanske teaterbiljetter till nåt på göteborgsoperan? Eller stadsteatern, det känns som att det ska vara riktigt dåligt för att det ska slå fel.

Oa sa...

Vad sägs om träskor och nötter och långfil och koben och sågspen och müsli... och en kratta?

Evil Runar sa...

Nej, det där har hon ju redan...

Oa sa...

Har hon redan allt?

Karin sa...

Jag håller med Markus och tror på det här med upplevelser! Beror ju lite på hur mycket du har råd att lägga men antingen biljetter till teater eller konsert, eller lagar en femrättersmiddag, eller att ni åker till nåt spa, eller bor över på hotell, eller att du uppfyller hennes varenda sexuella önskning.

Oa sa...

Just det, ja! En upplevelse... med senap.

Sarha sa...

Vad det inte du som tipsade mej om den här? http://www.kondomkungen.se/wpt/view/ovrigt/skamtartiklar/clone-a-willy-47919/

Sarha sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.