torsdag, februari 04, 2010

I väntans tider...

Jag har alltid gillat Ilya Kovalchuk, det är nästan så att jag är lite småkåt på honom. Nu när tradedeadline närmar sig och rykten gör gällande att han ska tradas och ett av lagen som är med i racet är Los Angeles Kings, ja då förstår ni säkert att jag sitter som på nålar. För tänk om han faktiskt skulle hamna i Kings! Han är trots att han verkar ha varit med i hundra år bara 26 och jag tror att han skulle passa in Kings och de behöver honom faktiskt. Hur bra de än går nu så har de haft problem med målskyttet hela säsongen och en kedja med Kovalchuk, Kopitar och Smyth skulle ju inte vara fel... :)



Man skulle kunna säga att jag är försiktigt optimistisk, för det skulle verkligen vara kul om en av mina absoluta favoriter skulle hamna i mitt absoluta favorit lag. Ja ja det kommer till slut gå som det går men man ska ju aldrig sluta hoppas och det finns ju heller inget skäl till att bli bitter om det inte blir som man vill. Livet går ju vidare även utan ishockey (även om det är svårt att erkänna)och till slut så svärtar bitterhet ner allt man rör vid så det är lika bra att låta bli...

Inga kommentarer: