torsdag, september 10, 2009

Vad skriva vad skriva?

Idag är jag helt tom i skallen, det kan ju förvisso bero på snoret som rinner ut ur mig med jämna mellanrum vilket rent konkret skulle innebära att min intelligens hänger ihop med mängden slem i min hjärna. Det känns inte direkt som nåt bra för det skulle ju innebära att ju smartare du är desto slemmigare är du...

Men jag kan iaf säga att sjukdomen går åt rätt håll, det blir inte sämre alltså vilket är skönt, det skulle iofs vara illa om man blev stadigt sämre...

Idag så tittade jag på EM-finalen i fotboll och jag måste säga att den var både kul och välspelad och jag hade en förhoppning om att engelskorna skulle vinna, när dom reducerade till 2-3 så började jag hoppas på riktigt, nu blev det ju inte riktigt som jag hoppats slutsiffrorna skrevs till 2-6 och hur man än ser på det så var det värdiga mästarinnor...

Inga kommentarer: