torsdag, september 17, 2009

Va? Vem? Jag?

Idag har jag haft ett examinerande seminarium i diskussionsform och det kändes rätt okej faktiskt men det hände en grej som var lite kul i sig. För väldigt länge sedan så läste jag filosofi på högskolan här i stan och jag måste erkänna att jag aldrig trodde att jag skulle få någon användning av det men idag så. Nu var det iofs inga avancerade grejer som det handlade om mer åt "en fransk filosof som dog i Sverige" Descartes..."Vad var han känd för" Jag tänker därför finns jag... men denna lilla sak gav mig iaf epitetet av att vara filosofen i församlingen. hur sanningshalten är i det påståendet är vet jag inte men lite roligt var det iaf att kunna glänsa med saker man lärt sig sen att det är ungefär det jag minns om honom behöver vi ju inte prata högt om...

Inga kommentarer: