lördag, september 19, 2009

En lugn dag...

Det är väl det enda man kan kalla den faktiskt. Jag vaknade sent, jag slöexisterade fram till att jag skulle jobba, jobbet var ännu lugnare så lugnt faktiskt att jag spenderade en stor del av tiden med att skala vitlöksklyftor. Det var så dåligt med folk att jag fick gå hem tidigare än väntat. Väl hemma igen blev det dusch och lite fotboll med Barca som var på riktigt spelhumör och ännu bättre är att Aston Villa vann sin match idag som vi iofs alla visste dom skulle göra...

Jag blev förresten godkänd på seminariet så 3 av 180 högskolepoäng är fixade så nu är det dags att gå vidare. Nu blir det inlämningsuppgift för hela slanten fram till den 5:e oktober då deadlinen är. Fasar lite för det, inte för själva uppgiften men jag brukar vara överoptimistisk när det gäller deadlines men vem vet jag kanske blivit bättre eller så får ni hålla reda på mig...

Inga kommentarer: