torsdag, september 24, 2009

Blev inte riktigt som beräknat...

Ja det var ju tänkt att jag skulle bli av med min blodgivaroskuld idag men det sket sig för att jag inte varit riktigt kry under veckan som ledde upp till givningen. Så det fick helt enkelt bli en ny tid ett par veckor framåt för skam den som ger sig, eller vad säger ni?

En annan sak som hänt är att jag inte hade shorts på mig idag och konstigt nog så kändes det helt okej faktiskt. Man skulle ju tro att ett sådant stort steg borde ge en större reaktion, åtminstone av mina ben kan man ju tycka men inte ett pip fick jag...

Sen så promenerade jag med Lena idag, det var trevligt för om sanningen ska fram var det ett bra tag sen nu men det var kul att träffas och snacka en massa skit. Ungefär som vi brukar göra helt enkelt...

Inga kommentarer: