söndag, september 27, 2009

En dag i städets tecken...

Idag så har det blivit städning här hemma, litegrann iaf. Det är nämligen så att jag införskaffat en ny matta till köket och den kunde jag ju inte bara lägga på ett skitigt golv hur som helst, näe det var allt så att jag fick både dammsuga och våttorka sagda golv. Inte bara våttorka förresten, jag till och med lyckades med att handskrubba golvet (vilket kan ge en viss indikation om hur skitigt det var), jag känner mig iaf något sånär duktig idag iaf, mattan är inlagd och bordet står stadigt. Det är ju av marmor så konstigt vore det förvisso annars, stolarna lockar ju inte sådär jättemycket men de ger iaf ett skäl till att skaffa nya. Planen för köket är att verkligen skaffa en frukost oas där man kan njuta av frukosten i lugn och ro...

Förresten vill jag bara säga som så här att nu tycker jag faktiskt att det är så att jag vunnit och med detta bombnedslag så önskar jag er en god natt... :)

4 kommentarer:

Sarha sa...

Hur kan man vinna en tävling som inte har några riktiga regler? På vems villkor liksom och är det verkligen en rättvis tävling? Det är som brottningen under OS... :P

Martin sa...

Ja detta fenomen märks ju som mest när du förlorar, så jag tror att det är på dina villkor... :p

Så för att fortsätta på brottningen i OS som liknelse så är JAG Ara Abrahmian och DU är brottnings förbundet som rövknullar mig... :p

Sarha sa...

In your dreams... :P

Martin sa...

you know it...:p