onsdag, september 09, 2009

Muffins...

Jag ställde en fråga idag om vad jag skulle skriva om och svaret blev muffins. detta gjorde att jag började fundera på vad jag kan om muffins och bakandet av dom. Om sanningen ska fram så kan jag inte så mycket om muffins, jag har bra folk som kan allt om muffinsbakning och så fort jag ska göra nåt som har med muffins att göra så rådfrågar jag dom (henne) och då brukar allt lösa sig... :)

Jag började tänka på en annan sak nu när jag skriver om muffins och det är Nigella Lawson, där har vi en väldigt grann kvinna som kan laga mat också. Jag skulle om hon ville gifta mig med henne och föda hennes barn, det enda jag vill ha i gengäld är att hon lagar mat till mig (okej lite sex skadar ju inte heller). Eller är det kanske för mycket begärt, tänk vad stor jag skulle bli om det enda jag gjorde var att äta och ha sex. Herregud jag skulle bli en Marlon Brando light, fast utan hans begåvning då...

Här har ni henne i all her glory... :)



Om man nu bara kunde kombinera muffins och sex så skulle man ju vara i himmelriket... :p

Inga kommentarer: