tisdag, september 22, 2009

Det funkar jhu inte... :(

Det är ju så att Karin verkligen velat ha en sexig bild på mina sexiga ben, eller ja det är ju inte bara hon, ni vill ju alla ha det. Problemet har varit att jag inte hade några (bilder alltså, benen är lika sexiga och fastsatta som vanligt) och att jag insett att det är fullkomligt omöjligt att ta en bra och sexig bild på sina egna ben. Ta bara den första bilden här, visst själva låret är ju saftigt och det böljande håret liksom bara skriker kom och ta mig...



Men den håller ändå liksom inte man skulle ju vilja ha lite mera ompf i bilden, den ska ju liksom suga in en, som flickan sa...

Den andra bilden är ju mer inriktad på knäskålar och i just denna bilden så tycker jag allt att de framstår som väldigt nobla, titta bara på kurvaturen men notera också hur svårt det är att få till en bra vinkel när man fotar sina ben...


Räddningen finns i helkroppsspeglar där kan man få till en sexig pose, som i den här bilden som accensueras av de korta svarta shortsen som lyfter fram benens naturliga sexighet. De lite lojt nedvikta stövlarna framhäver vaderna på ett sätt som osar sex och sexighet...
Så här får du Karin och alla ni andra kvinnor som suktar efter mina ben en bild att hålla er varma med när natten blir kall...

2 kommentarer:

Karin sa...

Onaniobjekt Deluxe!

Martin sa...

Allt för dig, det vet du...