måndag, september 21, 2009

Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga...

Så det får handla om snoppar, penisar och kukar, det blir en sorts snuttefilt, en snuskig snuttefilt men ändock. Tv3 har en tv-serie som heter "Extreme Male Beauty" som handlar om manlig fåfänga och hur man gör för att åtgärda den. Det är en ganska intressant serie om inte annat så blir man så skrämd av vissa ingrepp att man aldrig någonsin vill göra dom själv...

Exempelvis så kan man använda denna mojäng(klippet)för att göra varorna större men jag tycker verkligen att man måste fråga sig en sak. Tror jag verkligen på celldelning? Och viktigare är, tror jag på celldelning när jag har en metallmojäng på snoppen som ska dra ut snoppen och dela cellerna i sagda snopp?



Jag vet inte om jag skulle kunna tro på det ens för en sekund måste jag säga och jag tror att man måste vara ganska illa däran när det gäller fåfänga och vad man tror kvinnor vill ha. För hur man än ser på det så måste det vara smärtsamt och mojängen är säkert också hemsk... :p

Inga kommentarer: