måndag, oktober 27, 2008

Nästan nattjobb...

Jag ska jobba idag och jag känner inte ett dugg för det. Det enda som är positivt med det är att jag inte börjar förrän 16:00, det dåliga är att jag jobbar till 21:30, hoppas att det inte blir någon rusch. Iofs så är det ju inget nattjobb men jag känner folk som faktiskt går och lägger sig runt den tiden på dygnet :), dock inte jag, faktiskt inte ens när jag körde tidningar...

På tal om sömn eller avsaknaden av den så kommer dom snart att börja renovera min lägenhet och det kommer bli störrt omöjligt att sova här då, så jag kommer att få försöka hitta andra ställen att sova på. Det var lättare när min flickvän bodde i Skövde, då hade jag ju liksom kunnat bo hos henne medan dom renoverar. Det finns iofs fler som kunnat bo i stan så jag kunde sovit hos dom, dom asen :p, men men det blir nog till att sova hos föräldrarna, lyckliga mig :(...

Inga kommentarer: