söndag, oktober 26, 2008

Hemma igen...

Jag har iofs inte varit borta särskilt länge men jag har ändock varit borta. Jag var så borta att jag inte kunde blogga igår och det får jag helt enkelt försöka att åtgärda nu, eller kanske senare. Som sagt så har vi (spexet) varit på spexhelg i Horns bygdegård och vi har faktiskt fått en hel del gjort, jag har t.ex fått reda på att jag är med i alla sånger (okej förutom en då) vilket är intressant för det måste ju innebära att regissörer och sångansvarig tycker att jag är en absolut fantastisk sångare :p. Vi repade iaf igenom första akten, med både sång och dans, som tur var så är inte danserna så vädigt avancerade och det är ju bra för mig eftersom jag dansar som en kratta i vanliga fall. I vilket fall så var helgen lyckad i alla hänseenden...

Inga kommentarer: