lördag, oktober 04, 2008

Jobb, porr och ishockey

Idag har jag jobat igen vilket nästan måste ses som ett rekord, jag menar det är ju ändå tre dagar i rad nu och då ska jag ju ändå jobba imorgon med. Det har väl funkat okej, mitt största problem nu är att jag måste jobba så mycket som går eftersom jag har dåligt med timmar den här månaden också...

Ikväll så har ju svt temakväll om porr med flertalet intressanta dokumentärer så det kan säkert bli trevlig. Jag hoppas bara på att det blir 50/50 dokumentärer, alltså sådana som inte är vinklade för eller emot porr utan att dom är sådana att åskådaren får en egen uppfattning av dokumentärerna.

Om man inte är intresserad av porr så startar NHL idag, det är en match mellan Pittsburgh Penguins och Ottawa Senators i Stockholm och den sänds i direktsändning på fyran. För en hockeyfantast som mig så är det en riktig höjdare helt enkelt, sen att mitt favoritlag i NHL, Los Angeles Kings kommer att vara urdåliga i år får jag helt enkelt stå ut med.

Så ikväll blir det en dag framför teven med zappande mellan ishockey och porr. Om ni mot förmodan missar porren så tycker jag att ni ska försöka se det på nätet senare för dom var verkligen intressanta...

4 kommentarer:

Sarha sa...

jag fattar inte hur man kan hålla på såna dåliga lag i både NHL och Premie League som du gör martin...

Martin sa...

Dom är inte dåliga! Dom har visserligen inte vunnit något sen jag började hålla på dom och är du verkligen rätt person att hacka på mina lag? Jag vet ju liksom vilka lag du håller på... :p

Sarha sa...

inte i nhl, där har jag åtminstone principen att jag bara håller på lag från geografiska delar där det åtminstone finns naturligt snö och is på vintern eller iaf borde finnas. Dvs. inte från södra USA.

Martin sa...

Jag tycker allt att du kunde försöka tänka lite utanför lådan.
Resonerar man som du så är ju helt plötsligt det enda laget som är intressant Calgary Flames och det skulle vara illa.