söndag, oktober 19, 2008

Imorgon då ni...

Ja då blir det sovmorgon och jag tycker faktiskt att jag förtjänat det nu. Jag hade tänkt skriva mer om en massa olika saker men jag har glömt bort vad jag skulle skriva men det var säkert väldigt djupa och intressanta saker. Det är väl så att jag i det här läget borde skriva en massa om kärlek, döden och matlagning men jag tror jag skriver om det imorgon. Jag skulle iofs kunna skriva om att min flickvän är här och det kommer jag säkert göra men inte idag...

Näe idag blir det istället bara en massa blaj om absolut ingenting i ett försök att fylla ut mitt blogginlägg så att det åtminstone ser intressant ut på håll. Vem vet? Någon kanske går på det. :p Fast då menar jag ju inte er som är trogna läsare utan mer såna som läser här för första gången, ni vet den där sortens läsare som är lättpåverkade och vars själar fortfarande kan korrumperas av såna som oss. Vi gör vårt bästa iaf... :)

Inga kommentarer: