torsdag, oktober 23, 2008

Jaha..

Idag kan jag inte säga att jag gjort särskilt mycket. Jag önskar att jag hade gjort mer kan man nog säga, i vilket fall så var det rep idag med både sång och dans. Dansen var väl det som gick bäst, stegen var inte så svåra iaf och vem vet jag kanske t.o.m klarar av att dansa som det var menat på föreställningarna :). Sången är som den är och om ni känner mig så är ni inte särskilt förvånade, jag gillar aldrig att sjunga, trots att jag fått höra att jag faktiskt kan sjunga så är det jobbigt, särskilt i början innan jag kan sångerna...

Skådspelandet känns bra hitills, men det är ju inte riktigt samma sak som med sången så det kanske har sina förklaringar. Jag känner iaf att jag har greppat vad min karaktär är för en sorts figur även om han säkert kan bli mer greppbar. I vilket fall så tror jag att jag är på rätt spår...

Sen har min vänstra hälsena börjat göra ont vilket inte är någon nyhet iofs men det var ett tag sen sist och jag måste säga att jag hade hoppats att få slippa det igen. Jag har aldrig lyckats lista ut exakt varför jag får ont där. Visst skulle man kunna säga att det antagligen är åldern men det skulle ju bara vara ett försök att simplifiera hela grejen... :p

Som avslutning så tänkte jag nämna en tv-serie som jag hittade och som jag faktiskt blev lite betuttad i, serien heter Primeval och är en brittisk sci-fi serie som handlar om tidsöppningar mellan olika tidsåldrar. Vilket gör att urdjur har en tendens att smyga igenom och jaga lite människor då och då. Se den... :)

Inga kommentarer: