tisdag, oktober 07, 2008

Innebandy

Idag så ska jag spela innebandy, vilket är jätteroligt då jag inte spelat på länge men samtidigt så är det väl det som är det största problemet eftersom jag antagligen kommer att ha lika bra kondition som en brunstig älg (ja den liknelsen funkar :p), jag har en känsla av att jag kommer att ha träningsvärk imorgon men det får man väl stå ut med. Vill man vara fin så får man lida pin som ordspråket säger. om man tänker efter så är det ett jävligt dumt ordspråk, jag är ju liksom fin ändå, jag behöver ju inte att lida pin för att se ut så här...

Annars så har jag både promenerat och städat klädförråd. Promenaden skedde i vackert höstväder med gula och röda löv på träden, det är den här sortens höst som jag verkligen älskar, önskar bara att jag hade mer tid att gå ut och gå och kanske att det fanns fler folk att gå ut och gå med...

Förrådet behövde verkligen städas och vi lyckades rätt bra, vi började runt fyra och sortera alla kläderna i olika högar, byxor hamnade i en hög etc etc. Vi slängde också en hel del (eller ja vi planerar att slänga det så småningom), iaf så är det mycket lättare att komma in där nu och så länge vi kan ha koll på det så att det inte blir lika rörigt igen, är det ju bra. Vi blev klara vi 19 och det är ju inte fy skam att klara av den städningen på 3 timmar...

Inga kommentarer: