måndag, juli 21, 2008

Tysk sjuttitalsporr....

Idag har jag tittat på nåt fantastiskt, nämligen tysk porr från sjuttiotalet! Eller ja, den var åtminståne dubbad till tyska och det är ju inte fy skam det heller. Det var iofs lite svårt att hänga med i handlingen (jag kan inte tyska) men jag tror att det var nåt sånt här.

Det var en gång en man, som var kåt men han var inte kåt på vad som helst utan han var kåt på blondiner av den kvinnliga sorten, som tur var så finns det många blondiner i tyskland. Mannen ifråga hade ett bra jobb, jag vet iofs inte vad det var men han hade kostym och sekreterare iaf och det är ju ett bevis så gott som något. Hans sekreterare var brunett så henne var han inte kåt på men som sagt det fanns många andra fiskar i havet och han fiskade hej vilt.
Mannen hade bla sex i en bil där han avslutade med att spruta sperma på insidan av vindrutan (om detta var en fetish eller helt enkelt ett försök till "konstnärlighet" vet jag inte, det enda jag vet är att han sedan använde vindrutetorkaren till att gegga ut det med och detta är en bedrift i sig om ni tänker efter) iaf så verkar det som om hans kåthet försvann i och med bilen för sen hade han bara gruppsex med sin sekreterare som tydligen bara låtsats att hon var brunett, hon hade i själva verket varit blondin hela tiden. Sen levde dom lyckliga i alla sina dagar...

Snipp snapp snut så var sagan slut....

Inga kommentarer: