tisdag, juli 22, 2008

Intressant...

Visste ni att engelska kvinnor har dom största brösten i europa? Hur man har kommit fram till detta vet jag inte men engelska kvinnor är ju bastanta så det kanske inte är så konstigt. Om ni undrar hur jag kom att tänka på detta så är det så att jag satt och tittade på ett engelskt gör om mig program där en kvinna klagade på att hon hade för stora bröst och hon hatade dom. Vad man då gjorde var att ställa upp flera storbystade kvinnor bredvid varandra och sen fick kvinnan som skulle göras om försöka placera sig på rätt ställe rent storleksmässigt, hon lyckades inte men det var under denna mätning som programledaren berättade att dom största brösten finns i England.

Jag vet inte om ni märker det men jag tittar på väldigt mycket konstiga program och den enda gemensamma nämnaren verkar vara bröst, vilket iofs inte är nåt fel men det kanske är dags att hitta något att titta på som har en bra handling och goda skådespelarprestationer...

Inga kommentarer: