måndag, juli 28, 2008

Dagen började bra men sen gick det över...

När jag vaknade idag så var det som vilken annan dag som helst, en dag då jag skulle jobba. Jag tog mig till jobbet utan problem och jag kände mig pigg. Detta kom dock att ändras för medan jag stod där i de varma ångorna från fritösen så började jag känna mig krasslig. Näsan började rinna och halsen började göra ont, för att inte tala om att det började värka i mina knän och detta är som alla vet ett säkert tecken på att sjukdom härjar i kroppen. Hela grejen gjorde mig seg och jag kände inte direkt att jag kunde ge allt.

Varför blir jag sjuk nu när det är som varmast? Jag skulle ju kunna skylla på baden jag tagit eller människorna jag mött men för att vara ärlig så är det nog baden, tror iofs inte att det skulle vara karstorpssjöns fel, jag tror faktiskt att det skulle blivit detsamma vilken sjö jag än badat i.

Inga kommentarer: