fredag, juli 18, 2008

Tvätt, disk och porr....

Idag så tvättar jag mina underkläder för dom har tagit slut och jag behöver rena sådana, iofs mest för att kunna skita ner dom igen men men. Jag hade tänkt att jag skulle tvätta lite andra saker också men det hinns nog inte med idag så jag får väl försöka med det någon annan dag....

Sen var det det här med disk, min disk har återigen nått oanade höjder och det har helt enkelt blivit dags att disk eftersom jag inte har några tallrikar kvar att äta på, eller ens egentligen har några rena muggar kvar att dricka ur. Jag har blivit en snuskpelle vilket för mig in på den sista delen av mitt inlägg nämligen porr...

Porr makes the world go around som flickan sa och det ligger en sanning i det, åtminstone ibland. Jag har funderat lite på det där med internetporr och vad som skulle hända om den helt försvann (porren alltså). Jag tror iofs inte att det finns ett enkelt svar på en sådan fråga för många människor skulle säkert bara hitta nåt annat att spendera sin tid framför datorn med. Fast jag samma tankar om mig och mitt teberoende, tänk om det inte fanns något te längre, tänk om det enda som fanns att dricka var kaffe, då kan vi verkligen tala om kris, helvetet på jorden, undergången skulle vara nära eller här beroende på vem man lyssnade. Jag tror inte att jag i det fallet skulle kunna hitta något annat att dricka, mitt te är ju heligt! Hur skulle jag kunna läsa en bok utan att ha en kopp te stående bredvid mig, jag dricker te därför finns jag! Vem skulle jag vara utan mitt te? Vad har detta med porr att göra? Ja jag har inte en aning men vi kan ju enas om att te är viktigare än porr på internet iaf och att vi kan fråga oss varför det inte finns teporr, vackra storbystade kvinnor som gnider in sina kroppar med teblad som dom sedan kokar te på...

ojdå nu blev det kladdigt här :p

2 kommentarer:

Lena sa...

Te må va heligt men kaffe är heligare än heligt, det är det som vi lever för ok?
Och martin, förstör du ännu ett tangentbord nu?? Sluta kladda ner dem.. Gör som alla normala män och runka ner hela duschen o låt en stakars städerska städa upp det.. Eller vänta nu.. Hmm.. De har du jhu oxå redan gjort.. :P När du "sover"

riksomengris sa...

livet är hårt när man är beroende, Martin...