onsdag, juli 23, 2008

Konstiga arbetstider...

Idag har jag jobbat dom konstigaste tider som jag någonsin jobbat, tidningsutdelning ej inräknat för det är ett kapitel för sig. Jag började klockan elva på förmiddagen idag och slutade klockan två på eftermiddagen, jag har alltså jobbat hela tre timmar idag och även om det är trevlig att tjäna pengar så måste man fråga sig om det ens var värt att ta sig till jobbet idag...

Sen måste jag berätta om en annan sak. Det var så att en kvinna kom in och gjorde en beställning, hon ville ha pommes frites, dricka och hamburgare utan bröd. Jag måste erkänna att jag blev lite ställd av hamburgare utan bröd beställningen, jag tänkte som så att det kommer ju att bli väldigt svårt att äta eftersom dressing, sallad, tomater och ost kommer att falla av så fort hon lyfter upp burgaren. Efter ett tags dividerande kom vi fram till att hon inte alls ville ha hamburgare utan bröd, hon ville ha köttet utan någonting till och det är ju som alla vet en helt annan sak... :p

Inga kommentarer: