torsdag, juli 10, 2008

Kvinnan med störst bröst av alla...

Det här hände när vår minisemester i Danmark var slut (det kommer mer semsterberättelser senare, jag lovar) och vi satt på färjan hem till Sverige. Vi hade beställt mat på hemresan och när vi satt i restaurangen som låg i fören på båten så satt det en kvinna vid bordet bredvid oss och hon hade måste jag säga dom största bröst jag någonsin sett och vi snackar nu inte om vackra bröst här, vi snackar om hängpåsar, gigantiska sådana som när hon satt ner hängde ner till hennes lår. Jag vet att man inte ska bedömma människor utifrån deras utseende men jag måste erkänna att jag gör den bedömningen ibland, men jag aldrig fallit för någon pga dennes utseende och det står jag för...

Det jag kan säga är detta, hon var ingen fager syn med sina hängpåsar och sin väldigt manliga skäggstubb som inte var en stubb utan vildvuxna hårstrån i stor mängd, så stor mängd faktiskt så att hakan var dold vilket då rent tekniskt innebär att hon hade skägg vilket hur man än vänder på det inte är snyggt på kvinnor eller en del män för den delen...

Om dessa åsikter får mig att verka ytlig så känner ni inte mig men om ni känner mig och ändå tycker att jag är ytlig så får det väl helt enkelt vara så... :p

1 kommentar:

Lena sa...

Tror nog du blev liiite kåt allt, erkänn nu!