söndag, juli 13, 2008

Är detta straffet?

Jag har just rakat mig med en väldigt slö rakhyvel och eftersom det aldrig är skönt så måste det ju vara så att jag straffas för nåt. Fast det kanske är så att jag straffar mig själv för allt det dåliga som jag kommer göra i nästkommande vecka, jag har iofs inte planerat nåt djävulskap men nu när jag straffat mig själv så får jag väl helt enkelt ta och planera nåt...

På tal om skägg så sitter jag och funderar lite över om jag kommer att få skäggväxtorders snart, det är ju nämligen så att vi ska spela n0lleföreställningar i september och inför föreställningarna lät jag skägget växa, ett skägg som jag sedan tog bort men frågan är nu om det är nåt som jag måste börja tänka på igen...

1 kommentar:

riksomengris sa...

tja, eftersom du tar upp det så... Fast jag trodde det gick på tre veckor?