onsdag, juli 16, 2008

Läckö, Kinnekulle och Oh the horror....

Idag så har vi varit på Läckö och tittat på slottet men tyvärr så håller dom på och renoverar där så vi fick inte se adelsmannens sängkammare men vi fick se en hel del snygga grejer ändå. Efter Läckö så åkte vi till spiken och åt rökt lax och det slank ner fint, inga problem där inte...

Kinnekulle var vårt nästa mål och dit kom vi utan skavanker, vi tog oss upp till utsiktstornet men där var det stopp eftersom dom redan stängt tornet för dagen, snopna så fick vi gå därifrån men det goda humöret kom snabbt tillbaka...

Sen var det dags för mitt elddopp, jag fick nämligen träffa ännu fler släktingar till min tjej, visst var dom trevliga och så men oj vad munlädret gick, men men dom verkade iaf gilla mig, fast det är ju inte så konstigt jag är ju en rätt trevlig person...

Inga kommentarer: