söndag, juli 27, 2008

Promenader, gamla vänner och ett och annat bad

Det måste väl sägas att helgen varit händelserik, eller ja det har åtminstone hänt saker. Fredagen spenderades mest med att jobba och sen när jag var klar där så var jag så varm att jag tänkte att jag skulle åka och bada men eftersom jag inte kunde hitta nån att bada med ( mer mitt fel ) så blev det film och kinesmat istället. Filmen var Cars och jag åt kyckling i stark soyasås :) båda var bra....

Lördagen var lika varm den och därför blev det bad då istället, vi åkte till vänern eller vättern, den som ligger vid Lidköping eller ja det är väl kanske Lidköping som ligger vid sjön och inte tvärtom :p

Senare på kvällen när vi kommit hem så tog jag en promenad med en gammal vän som jag inte träffat på ett tag. Det var roligt för jag måste säga att jag saknat henne, under promenaden så hämtade vi upp en annan kompis till oss vilket också var trevligt eftersom jag faktiskt inte umgås tillräckligt mycket med honom fast det är klart det känns lite konstigt att påbörja en promenad utan att alla parter är där. Det är liksom som en trekant där två av dom medverkande har börjat innan alla är där, dom är liksom redan uppvärmda innan den tredje parten hunnit starta :p

Det blev bad idag också, tyvärr så var det ett ensamt bad eftersom dom jag frågade om dom ville bada antingen tappade bort sina baddräkter eller var helt orkeslösa. Sen så ringde jag min flickvän och hon kom som en räddande ängel och höll mig sällskap. Hon gillade dock inte badplatsen, särskilt inte efter att hon blev stungen av nåt kryp, så nu får vi helt enkelt hitta nåt annat ställe...

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Det är så lätt ordnat så att umgås med mig. Steg ett: man tar sig till gymmet...

Annars får jag väl leta upp min snorkel. (Som flickan sa.)

Sarha sa...

Sa jag inte alls!

Badade ni vid bryggorna, det är min favvisbadplats, eller den enda i Skövde som man kan komma åt utan bil... Men har ni provat Boulongerpölarna? De funkar ju för fåglarna, då duger den för dej också. :P