söndag, juli 13, 2008

Cykling eller fan vad snygg jag är i kostym...

Jag har märkt nu när jag börjat jobba att jag inte har någon kondis längre och jag har börjat fundera på att göra något åt det (kondisen alltså) och då så finns ju alltid löpning som alternativ men jag har ingen lust med det (inte just nu iaf). Däremot så var jag nere i cykelkällaren hos mina föräldrar och väl där så insåg jag att där fanns det ju cyklar (jag vet jag är brilljant), närmare bestämt 5 stycken varav två som faktiskt kan cyklas på. Dels min mammas som hon fick av mig en jul för längesen och dels min pappas som han köpte för att cykla på vilket han i skrivande stund bara gjort en gång. Väl nere i källaren så insåg jag att jag skulle ju kunna cykla mig till kondis så det kommer nog att bli så...

En annan sak jag som jag insåg igår är den att jag passar i kostym, väldigt bra faktiskt, så bra faktiskt att jag tycker att jag är oemotståndlig... :p

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Du r rätt läcker när du strippar ur kostymen också

Lena sa...

Nja, vill vi verkligen se håret?? Blir vi inte blinda då? Eller Martin sup mig riktigt full så jag somnar i trappan igen, så ok.. Då kan du strippa vill inte bli blind.. :P