söndag, oktober 18, 2009

Min älskling... :)

Ni som följer den här bloggen vet att jag väldigt sällan eller nästan aldrig skriver om min flickvän eller mitt förhållande. Idag har jag dock tänkt skriva om henne, det passar ju perfekt som avslutning på temaveckan om kärlek...

Jag älskar min flickvän för hon är den hon är, jag älskar hennes skratt och hennes humor, jag älskar att hon låter mig vara den jag är, samtidigt är hon den enda som ser igenom mig helt och fullt, den person som jag inte behöver bära några masker inför. Jag älskar att hon är så kramig och gosig, jag älskar att hon är den mest varmhjärtade människa jag känner, en människa som bara vill mig väl. Jag älskar att hon har en organisatorisk sida som inte är av denna värld, själv kan jag knappt organisera mig ut ur lägenheten. Jag älskar hennes intelligens och smarthet, jag älskar att hon är en stark kvinna med starka åsikter. Jag älskar att hon är känslosam och vågar gråta. Jag älskar hennes envishet och hennes tjuriga sida. Jag älskar alla hennes fel och brister lika mycket som jag älskar alla hennes goda sidor. Jag älskar henne av hela mitt hjärta... :)

Det mina vänner är vad kärlek är för mig...

Inga kommentarer: