fredag, oktober 16, 2009

Ät rätt och knulla som kaniner...

Om man vill ha bättre sex så ska man äta rätt, iaf om man ska tro på den här artikeln. Visst kan dom ha rätt men visst ser listan ändå lite osexig ut? Jag menar exempelvis ostron, alla ni som någon gång ätit ostron vet ju att det inte smakar sexigt, inte ens litegrann, det är mest bara saltvatten. Så egentligen kanske man kan hoppa i havet och få samma reaktion om man tar sig en kallsup. Det man kan säga om listan är ju att det mesta på den smakar för att vara politiskt korrekt mindre bra. Champagne är bara potenshöjande för dom som tycker att det är viktigt med pengar. Ju dyrare champagne är desto mer upphetsande är den för smaken är definitivt inte upphetsande och att hälla den på någon innebär att man måste slicka som en galning för man vill ju inte ha champagne i sängen heller...

När det gäller choklad så tycker jag att det är alltid är så konstigt att det aldrig är den goda chokladen som har goda egenskaper! Det är alltid den mörka chokladen som är bra, både mot högt blodtryck och okåthet, så nu vet ni vilka baktankar jag har om jag bjuder er på mörk choklad. Jag vill ha er kåta med lågt blodtryck...

Selleri är ju helt okej, särskilt i kinamat med mycket chili, chili är ju förresten för himla bra eller beroende på hur man läser vad som står så kan man antingen bli sexuellt känslig eller bli ett nervvrak av chili. Jag äter ju mycket chili och visserligen så kan jag väl inte säga att jag blivit mer sexuell av det, jag har ju om sanningen ska fram inte blivit ett nervvrak heller. Sparris däremot är ju inget att hänga i granen eller i kuken för den delen. Fast man kan ju alltid säga det om man inte äter sparris, "du kan lugnt svälja för jag äter inte sparris". Fast då måste ju den som suger ha läst denna artikel för annars kommer man ju framstå som något konstig...

Vad gäller té så kan jag väl säga som så här att med tanke på hur mycket té jag dricker så borde min kuk stå som ett spett konstant. Jag kan ärligt säga att den inte gör det, den står t.ex inte nu men det kan bero på att mitt té är slut. En ny kopp står dock och drar. Så vem vet, kuken kanske hårdnar här när jag fått mig en klunk té och om den gör det så ska jag börja sälja téblandningen under namnet "Martins Sex Té...En liten klunk och det som verkar dött återuppstår"...

Jag är medveten om att ni nu tänker att jag borde jobba inom reklamsektorn eftersom jag kommer på så spiffiga namn på produkter, särskilt dom som är lite snuskiga. Ni kan ha rätt i det och vem vet kanske blir det där jag hamnar till slut. Nu har ju inte detta med snuskmat att göra utan vi får återkomma till hur smart och rolig jag är en annan gång. När det gäller snuskmaten så tror jag att mitt sexliv klarar sig bra ändå, även utan snuskmat alltså. Alla grejer funkar som dom ska och tillräckligt ofta också om ni vill veta hur ofta så får ni skriva på en väntelista som jag kan tillhandahålla och bara så ni vet så äter jag ingen sparris... :p

Inga kommentarer: