torsdag, oktober 01, 2009

Det funkar inte riktigt som det ska...

Jag måste erkänna att jag stannade hemma från skolan idag för jag tänkte att jag skulle skriva på min hemtenta som ska vara inne på måndag, det har gått så där om sanningen ska fram. Visst jag kom igång ordentligt men det har varit svårt att hålla nivån om man säger så, jag hoppas att islam ska hjälpa mig om sanningen ska fram, om jag kan få till formuleringen på den delen så är mycket vunnet. Skam den som ger sig som det heter, för just nu är jag mest irriterad på mig själv för att jag inte fått det jag planerat att göra gjort...

Var förresten hos en vän i lördags och jag blev så in i hilvete avundsjuk för det var perfekta former rakt igenom, rundade ben, stor hylla, mycket plats i dom nedre regionerna och lent var det också, det verkade som om materialet var fanér. Jag vill ha den sekretären eller ja kanske en likadan då för jag tror min vän skulle märkt om jag försökt konka ut hennes absolut största möbel...

Inga kommentarer: