fredag, oktober 02, 2009

Funderingar...

Jag har funderat lite ikväll det är nämligen så att jag funderar på om jag ska ändra inriktning här på bloggen. Skälet till detta är att jag hört bloggare säga att det är tråkigt att skriva om sig själv eller att lägga upp youtubeklipp när man inte kommer på nåt annat, nu tycker jag ju iofs att båda dom delarna är rätt kul men så har jag också fått höra att jag är tråkig, jag vet inte riktigt var det kommer ifrån men som sagt jag har funderat på det och jag har bestämt mig för en sak. Från och med på måndag så blir det temaveckor här på bloggen, hur länge detta kommer fortgå är ännu så länge osäkert men om ni har några idéer om teman så är det bara att säga till...

Teman som redan är i planeringsfasen är döden, kärlek, sex, sport och djupa tankar(lite osäker på hur den skulle formuleras dock), däremot så har ingen inbördes ordning bestämts så om ni vill ha dom i någon speciell ordning så är det bara att säga till... :)

1 kommentar:

riksomengris sa...

Börja du med håriga ben, så du känner att du verkligen har nåt du behärskar