lördag, januari 19, 2008

Städa....

Jag insåg idag att jag har väldigt mycket mer utrymme i min stora garderob än jag trodde. Jag har nu bestämt för att fixa till därinne först och sedan ta tag i det stora utanför efteråt. Nu är min största fundering var jag ska lägga mina cdskivor för dom är ivägen överallt och dom har egentligen ingen större funktion heller eftersom jag inte har någon spelare förutom datorn och alla låtar ligger redan på den....


Sen funderar jag på att jag skulle vilja ha en ny soffa, en som inte luktade som om något dött i den, det är ju en bäddsoffa så det kan ju vara vad som helst som luktar. Sen ser den för jävlig ut också, eller som en vän till mig sa "ska den se ut så där" och eftersom jag håller med henne om hennes bedömning av soffans skönhet, så...

1 kommentar:

riksomengris sa...

limma ihop en soffa av CD'sarna