söndag, januari 20, 2008

Pasta...

jag har fått så konstiga ättider nu förtiden, jag har en tendens att inte äta mer än ett par mackor på dagen för att sedan runt tio lasta i mig en massa mat. Det är iofs intressant att ställa sig och laga mat vid den tiden på dygnet men jag har märkt det att ofta så är jag så hungrig att jag inte bryr mig om vad jag äter för nåt...

Idag var ingen skillnad men jag lyckades laga till nåt gott iaf. Det blev en pastaröra kan man säga med paprika, soltorkade tomater, svarta oliver och pesto och till det hade jag ett par mackor med ost på. Jag tror att den här röran skulle funka med en hel del andra råvaror, funderar t.ex på att ha kyckling till nästa gång, typ lite italien inspirerad eller citronmarinerad. Om man inte gillar oliver så kan man ju alltid fräsa på lite skivade champinjoner eller så och blanda i....

Inga kommentarer: