torsdag, januari 24, 2008

Spektrum

Jag har insett att jag har ett ganska brett spektrum av vad jag skriver om i min blogg, ibland är det djupt filosofiska tankar som i inlägget innan detta, andra gånger så är det bara blaj och även om det är underhållande blaj så är det likväl blaj. Man kan kanske säga att med blaj kommer självinsikt, eller kanske hybris om sin egen förmåga, i vilket fall så har jag funderat en del på om jag borde vidga mina vyer än mer eller om jag ska rulla på som förut och skriva om det jag kommer på. Bland annat så skulle man ju kunna skriva mer om sex och sånt, fast egentligen så finns det ju inte så mycket att skriva om där heller.

Fast jag såg iofs att NASA fotat på Mars, planeten alltså, dom hade tagit ett foto på något som såg ut som en människa (fast den verkade vara grön), så antingen har dom fejkat en Mars resa och en av teknikerna vid filmningen gick förbi vid fel tillfälle eller så är det verkligen en levande varelse på Mars, fast det ska sägas att bilden var väldigt suddig och det gick inte att se nånting på den men ändå....

Inga kommentarer: